wtorek, 17 listopada 2015

Recenzja krem na noc marki Yes to carrots.

Yes to. to całkiem nowa firma kosmetyczna działająca od 2006. Jednak bardzo szybko stała się rozpoznawalna nie mal w każdym zakątku globu. Co wpłynęło na jej szybki wzrost popularności wśód konsumentów: przedewszystkim produkty wykonane są z naturalnych składników co w ogromnej mierze miało wpływ na sukces firmy. 

Ja kupiłam krem na noc z serii yes to carrots. Co zapewnia producent na opakowaniu to że krem jest w 96% naturalny, bezzapachowy, cera normalna i sucha. Oprócz marchewki na opakowaniu wymienia się też awokado które ma na celu nawilżać skórę.   

Ja mam ten krem już parę miesięcy i stosuje go masując twarz każdego wieczoru. Muszę przyznać że na początku troszkę sceptycznie podeszłam do niego ale już po paru dniach używani zauważyłam że moja skóra rano jest super nawilżona jedyny mały minus to zapach, który niby go nie ma ale kojarzy mi się z takim aptecznym zapachem.  Jeśli lubisz naturalne produkty to myśle że jest to firma godna uwagi. Krem polecam wszystkim myślę że nada się do skóry suchej idealnie.  Polecam cena ok £10 ja mój dorwał w Tkmaxx za £6.90. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz