poniedziałek, 28 grudnia 2015

Review Scholl - Elektryczny pilnik do stóp - czy warto?

Witam! Dziś zapraszam na krótką opinię o elektrycznym pilniku do stóp marki Scholl, który kupiłam dla mamy i miałam okazję wypróbować osobiście.
                     
 Więc szybko i na ta temat dla mnie bardzo fajne urządzenie i idealnie sprawdza się jeżeli chcesz utrzymać / lub zaoszczędzić na profesjonalnym pedi. Muszę tu napisać że moje stopy teraz nie  są w bardzo złym stanie i nie miałam dużo naskórka do usunięcia. Jednak w przypadku mojej mamy która też już wypróbowała swój prezent mówi że miała bardzo szorstką skórę i pilnik poradziłsobie znakomicie z usunięciem twardej, szorstkiej skóry.           
 Teraz czy warto: cena £30 pilnik trzeba wymieniać i w zależności od ilości użytkowania i naszych pięt zależy na jak długo starczy. Moim zdaniem warto kupić zestaw wraz z kremem i lakierem za £35 widoczny na zdjęciu dostępny w Boots.  Polecam spróbować dla nas okazał się bardzo dobry. Szczególnie jeśli nie masz za dużo czasu albo dla osób, które z różnych powodów mają problem żeby zrobić sobie samemu pedicure to urządzenie będzie bardzo pomocne. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz