poniedziałek, 15 lutego 2016

Pielęgnacja skóry noworodka. Co używam do pielęgnacji skóry synka Alexa.

 Alex ma prawie trzy tygodnie. I jak narazie nie mamy żadnych problemów z jego skórą. Próbowałam znaleźć takie środki pielęgnacyjne, które by zawierały jak najmniej składników i były jak najbardziej naturalne. 

Od pierwszych dni wycieramy pupę Alexa wacikami kosmetycznymi i wodą. Udało mi się także znaleźć naturalne chusteczki do pupy, które zawierają 99.9 % wody i 0.1% owocowego ekstraktu.  Nazywają się Water Wipes i można je kupić w Boots za £2.50. 

Zakupiłam też oliwkę do ciała małego Alexa z firmy Weleda która też ma mało skąplikowany skład. Jest bez zapachowa, bez żadnych syntetycznych składników. 

Głównym składnikiem jest certyfikowany 100% naturalny olej z nagietka. Można je kupić również w Boots. 

Dodatkowym produktem jaki kupiłam jest olej kokosowy o którym jest obecnie bardzo głośno j jest bardzo popularny ze względu na właściwości może być stosowany jako kosmetyk. Udało mi się znaleźć specjalny naturalny, organiczny olej dla dzieci od pierwszego dnia narodzin. Nie radziła bym kupować rafinowanego lepiej zapłacić troszkę więcej i mieć pewność jakości.  

Firma to Kokoso baby dostępna w Boots cena £8.00 mi udało się zapłacić tylko  £2.99 bo miałam kupon zniżkowy. Co jest w środku po prostu olej kokosowy. Konsystencja jest twarda ale w zetknięci z ciepłem naszych dłoni olej zaczyna się topić i możemy go nanieść na ciało dziecka. Polecam go również mama. W następnym pości daw wam znać jak sprawdza się ta rutyna i czy mój Alex ją polubił. Pozdrawiamy. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz